Merhabalar...

Şu anda Elena Demiryürek'in blog'unda bulunuyorsunuz... Burada benim yazılarımı, röportajlarımı bulabilirsiniz... Fotoğraflarlara gün gelecek zenginleşecek bu blog ama şimdilik zamanı var... Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim

21 Eylül 2007 Cuma

Vugceviç : Dörtlü Final'e Uzak Değiliz

Cumhuriyet 05.04.2005

ELENA DEMİRYÜREK

Dugan Vukceviç ... Ülkerspor'un kadrosuna yeni dahil ettiği isimlerden biri... Sırbistan Karadağ doğumlu başarılı forvet Turuncu-Yeşillilerin Avrupa Kupaları'ndaki yeni umudu. Sahada çok hırslı ve agresif oyunu ile dikkatleri üzerine çekiyor. Kendisine Ülker'in kazandığı başarıları neden Türkiye'yi tercih ettiğini ve hedeflerini sorduk.
- Türkiye'yi ve Ülker'i tercih etme nedeniniz nedir?
- Ergin Ataman ile Montepaschi takımında birlikte çalıştık. Onun antrenörlüğü bana çok şey kattı. İşinde fazlasıyla profesyonel ve oyuncuya nasıl davranmasını bilen Avrupa standartlarında bir antrenör. O Ülker'e geçince ve sonrasında beni de çağırınca tereddüt etmeden kabul ettim.
- Ülker'e geldiğinizde özellikle basketbol yazarları sizden çok büyük bir performans bekledi. Bunu bulamayınca da hakkınızda bekleneni veremedi gibi yorumlar yapıldı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
- Ben kötü bir performansımın olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta profesyonelim, mesleğimi yapıyorum. Türkiye'de ya da İtalya'da ya da başka bir yerde olmamın önemi yok. Ben sahaya çıkar oynarım. Yani kısaca işimi yaparım.
- Ülker'in Avrupa'daki başarısı için neler yapılması gerektiğini düşünüyorsunuz?
- Takım olarak bir bütün gibi davranırsak başarıya ulaşabiliriz. Çeyrek finale kadar çıkabildik. Birçok insanın bizden ümidini kestiği bir anda zoru başardık. CSKA'yı da yeneceğimize inanıyorum. Biz bunu yapabilecek bir ekibiz. Ergin Hoca'da başarılı bir teknik adam onunla birlikte Ülker'e kupa getirebileceğimize inanıyorum.
- Türk basketbolunun Avrupa'daki durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
- Türk takımları Avrupa'da her zaman vardı. Bu yıl birazdaha fazla yer alıyorlar. Bu da başarıyı gösteriyor.

Hiç yorum yok: