Merhabalar...

Şu anda Elena Demiryürek'in blog'unda bulunuyorsunuz... Burada benim yazılarımı, röportajlarımı bulabilirsiniz... Fotoğraflarlara gün gelecek zenginleşecek bu blog ama şimdilik zamanı var... Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim

21 Eylül 2007 Cuma

Ülkerspor artık kazanacak

Cumhuriyet 02.03.2005

ELENA DEMİRYÜREK
Türk basketbolunun lokomotif takımlarından Ülker'in 3 Litvanyalısından biri. Basketbol yaşantısında birçok kupa ve başarı var. Hatta her ne kadar forma şansı bulamasa da NBA takımlarından Minnesota Timberwolves'un da kadrosunda yer aldı. Türkiye'ye de yabancı değil çünkü 1998 - 1999 sezonunda Beşiktaş'ta da oynadı. 2002-2003 yıllarında Ülker'de forma giydikten sonra İsrail'in Hapoel Tel Aviv takımına giden Virginijus Praskevicius ve bu sezon tekraTuruncu-Yeşilliler ile sözleşme imzadı.
- Yurtdışında birçok takıma transfer olabilecekken neden Türkiye'ye geldiniz?
- Transfer olmadan önce Almanya ve İtalya'dan da birçok teklif geldi. Ama ben Türkiye'yi ve Ülker'i seçtim. Çünkü Zukauskas ve Stombergas da buradaydı. Bu da bana güven verdi. Daha önce de Ülker'i izlemiştim ve teklifi kabul ettim.
- 3 yurttaşı ile birlikte farklı bir ülkenin aynı takımında oynaması sporcuya nasıl bir avantaj sağlıyor?
- Bu durum adaptasyonu kolaylaştırıyor. Daha da önemlisi birbirimizi iyi anlayıp, oyun içinde herhangi bir durum karşısında kolay çözüm üretebiliyoruz.
- Zor bir gruba düştünüz. Buradan çıkabileceğinizi düşünüyor musunuz?
- Aslında grup o kadar da zor değil. Bu grubu geçebileceğimize inanıyorum. Bence Efes Pilsen'in rakipleri daha zorlu. Bu gruptan çıktıktan sonra ilk 8'e gireceğiz.
- Türkiye'de ne gibi değişiklikler oldu?
- Aslına bakacak olursanız benim Beşiktaş'ta forma giydiğim 1999-2000 sezonunda lig daha sertti. Çünkü güçlü olan 8-10 takım vardı ve şampiyonluk o kadar kolay değildi. Şimdi baktığınızda bu sayı 5'e kadar inmiş.

Hiç yorum yok: